Новият рекламен клип на Община Бургас вече е готов, създаден със средства от програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини на Министерството на туризма. Общият бюджет за проекта е 400 000 лева, като в него са включени различни рекламни дейности, включително и създаването на видеоклип.
Въпреки че беше предоставен бюджет за цялата кампания, точната сума, изразходвана за създаването на видеоклипа, не беше ясна дори след допълнителни въпроси към счетоводството на общината. Въпреки това, целта на видеоклипа е да се представят туристическите възможности на Южното Черноморие на пазарите на Великобритания и Средна Европа.
Зад създаването на рекламния клип стоят общините Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново. В клипа се акцентира върху красотата на региона, чистите води на Черно море и разнообразието от забавления, предлагани на посетителите.
Въпреки това, множеството критики на клипа указват, че той е слаб, безличен и без концепция. Изглежда, че са използвани просто красиви кадри, без да има ясно определено послание или разпознаваема брандова история. Според експертите, рекламният клип на Южното Черноморие не се отличава с нищо специфично и не носи достатъчно информация за уникалните места и възможности, които регионът предлага.
Хотелските програми обикновено обслужват по-възрастните туристи, които са целевата аудитория на подобни видеоклипове, докато по-младите и семейните хора предпочитат самостоятелни пътувания. Това означава, че клипът може да не е насочен към правилната аудитория и да не отговаря на техните очаквания и интереси.